Pincétől a piacig /Borász akadémia

Pincétől a piacig /Borász akadémia
Pincétől a piacig /Borász akadémia
-10%
2 900 Ft Az áthúzott ár az árcsökkentés alkalmazását megelőző 30 nap legalacsonyabb eladási ára. 2 619 Ft
Egy vállalkozás akkor sikeres, ha tud új piacokat szerezni, és meg tudja tartani a már meglévőket. A szerző azt a tíz legfontosabb alapelvet mutaja be könyvében, amelyek segítségével és alkalmazásával befolyásolhatjuk a borfogyasztók vásárlói magatartását, illetve a legjobb kiszolgálásban részesíthetjük vevőinket._x000D_
_x000D_
- A vállalkozás és a célcsoportok trendjeinek megtalálása_x000D_
- Folyamatos koncentrálás a célcsoportokra_x000D_
- Legyenek erősségeink_x000D_
- Használjuk ki a piaci lehetőségeket_x000D_
- Legyenek határozott elképzeléseink_x000D_
- Jól megválasztott pozícióra és profilra kell törekedni_x000D_
- Nem szabad szem elől téveszteni a célokat_x000D_
- Ragaszkodni kell a tervekhez_x000D_
- Mindent meg kell tenni a célcsoportokért_x000D_
- Az ellenőrzést nem szabad elhanyagolni
Claudia Brandstatter