Fogyasztói magatartás - Mintázatok. trendek, alkalmazkodás (új kiadás)

Fogyasztói magatartás - Mintázatok. trendek, alkalmazkodás (új kiadás)
Fogyasztói magatartás - Mintázatok. trendek, alkalmazkodás (új kiadás)
-10%
6 300 Ft Az áthúzott ár az árcsökkentés alkalmazását megelőző 30 nap legalacsonyabb eladási ára. 5 689 Ft
"Minden marketinges célja, hogy megértse célcsoportjának motivációit, és a leghatékonyabb eszközökkel szólítsa meg fogyasztóit. A gyorsan változó gazdasági és társadalmi környezetben ez egyre nagyobb kihívást jelent a szakembereknek. A könyv teljeskörűen szemlélteti a folyamatosan változó fogyasztói döntések hátterét, az elméleti megközelítés pedig jól kiegészül - sok esetben a 2020-as járványügyi világválságból vett - gyakorlati példákkal és kutatási eredményekkel. Ennek megfelelően elméleti szakemberek mellett a marketing területen dolgozóknak is rendkívül hasznos olvasmány."_x000D_
_x000D_
Békefi László, ügyvezető igazgató, Coca-Cola HBC Magyarország_x000D_
_x000D_
"A mindig változó fogyasztói viselkedésről szól Törőcsik Mária és Szűcs Krisztián könyve aktuálisan, sokszínűen, közérthetően és egyúttal tudományos igényességgel. A könyv egyrészt épít a fogyasztói magatartás területén elért hazai és nemzetközi kutatási eredményekre, másrészt az elméleti részekhez válogatott konkrét példák biztosítják azt, hogy az olvasó megértse és jól értse mindazt, ami a fogyasztók világából megismerhető. Különösen szemléletesek a könyv ábrái és táblázatai, amelyek sokszor szellemesen és nem utolsósorban jól megjegyezhetően mutatják a lényeget. Továbbgondolkodásra ösztönző, inspiráló olvasmány a fogyasztókkal foglalkozó diákoknak, oktatóknak és szakembereknek!"_x000D_
_x000D_
Dr. Neulinger Ágnes, egyetemi docens, Budapesti Corvinus Egyetem
Töröcsik Mária