Győzz meg és uralkodj! - A meggyőzés tudományának üzleti gyakorlata (új kiadás)

Győzz meg és uralkodj! - A meggyőzés tudományának üzleti gyakorlata (új kiadás)
Győzz meg és uralkodj! - A meggyőzés tudományának üzleti gyakorlata (új kiadás)
-26%
4 990 Ft Az áthúzott ár az árcsökkentés alkalmazását megelőző 30 nap legalacsonyabb eladási ára. 3 682 Ft
"„Szerintem minden jól ment, de a végén mégsem nálam vásárolt az ügyfél és nem értem, mi lehetett a gond.”_x000D_
Rengeteg értékesítő tanácstalan, mert úgy érzi, elméletileg mindent jól csinált, de mégsem járt sikerrel. A leggyakoribb problémák egyike, hogy amikor a tárgyalópartner máshogy reagál, mint amire az üzletkötő számított, akkor teret kap az erőszakoskodás – és ez gyakran nem is tudatosul._x000D_
Ilyenkor a meggyőzés tukmálásba csap át, amitől az ügyféljelölt menekül._x000D_
De vajon lehet tudatosan és rámenősség nélkül irányítani az emberek figyelmét?_x000D_
Hol vérzik el a legtöbb értékesítő?_x000D_
És egyáltalán: a befolyásolás etikus?_x000D_
A Győzz meg és uralkodj többek között ezekre a kérdésekre adja meg a választ – sallangok nélkül. A tudományos eredményeket való életből vett üzleti példákkal illusztrálja és közérthető nyelven adja át mindenkinek, aki meggyőzőbben szeretne kommunikálni._x000D_
_x000D_
Dr. Újszászi Bogár László az üzleti életben is aktív egyetemi oktató, aki azokban a meggyőzéstechnikai eszközökben hisz, amelyeket ő vagy egy hazánkban elismert kutató minimum 300–500 fős mintán tesztelt – és amelyek legalább 5–8%-os javulást hoztak a vizsgálatok során._x000D_
Az általa kidolgozott BDA-modellt már a Dubai University-n is tanítják és olyan nagyvállalatok támaszkodnak rendszeresen a szakértelmére, mint az Opten, a Lindab, a Dow Dupont vagy a Konica Minolta._x000D_
_x000D_
A könyv szerkesztője, Tabajdi Enikő végzettsége szerint élelmiszermérnök és közgazdász. Egyetemi tanulmányai után a Kreatív Kontrollnál helyezkedett el, ahol megtanulta, hogyan kell úgy megírni egy termék landing oldalát, hogy az 10 millió forintot meghaladó bevételt hozzon._x000D_
Senior copywriterként nemcsak az értékesítési, hanem a tartalmi szövegírásban is otthonosan mozog, érdeklődési köre pedig a pszichológiára is kiterjed – mindez nagy segítségére volt a szerkesztési munkában."_x000D_
Újszászi Bogár László