Businessmarketing-menedzsment /Üzleti döntések, kapcsolatok marketingtámogatása

Businessmarketing-menedzsment /Üzleti döntések, kapcsolatok marketingtámogatása
Businessmarketing-menedzsment /Üzleti döntések, kapcsolatok marketingtámogatása
-10%
5 500 Ft Az áthúzott ár az árcsökkentés alkalmazását megelőző 30 nap legalacsonyabb eladási ára. 4 967 Ft
A vállalatközi kapcsolatokban mindig is nehéz volt és változatlanul nehéz a marketingszemlélet elsajátítása. A legnagyobb akadályt a döntéshozók gyakori szakmai csőlátása jelenti. Emellett a businessmarketinget sokan azonosítják a fogyasztói piac marketingpraktikáival. Piskóti István régen várt könyve eloszlatja a tévhiteket és előítéleteket. Dicséretes szakmai igényességgel vezeti végig az olvasót a vállalati piac döntéseinek marketingszempontjain. Nem csak marketingeseknek kötelező olvasmány._x000D_
Dr. Veres Zoltán_x000D_
tanszékvezető egyetemi tanár_x000D_
Pannon Egyetem, Veszprém_x000D_
Üzletemberként azt vallom, hogy a marketing akkor eredményes, ha általa bővülnek piacaink, nő a forgalmunk és a bevételünk. Vagyis hozzájárul a cég stabilitásához. Piskóti István könyve azt a tudatos marketinget helyezi középpontba, amelyre az üzleti élet vevő, és amelynek ismerete és alkalmazása nélkül felesleges kockázatot vállalnak a vállalkozások. Olyan szakkönyv született, amelynek tartalma egybecseng Philip Kotler véleményével: „A marketinget megtanulni napok kérdése. Mesterévé válni - egy életen át tart."_x000D_
_x000D_
Dr. Barkóczi István, vezérigazgató, FUX Zrt._x000D_
az Eszak-Magyarországi Munkaadói és Gazdasági Közösség elnöke
Piskóti István