A meggyőzés tudománya /Hogyan érjük el, hogy mások azt tegyék, amit szeretnénk?

A meggyőzés tudománya /Hogyan érjük el, hogy mások azt tegyék, amit szeretnénk?
A meggyőzés tudománya /Hogyan érjük el, hogy mások azt tegyék, amit szeretnénk?
-23%
3 900 Ft Az áthúzott ár az árcsökkentés alkalmazását megelőző 30 nap legalacsonyabb eladási ára. 3 019 Ft
Mindannyian szeretnénk érvényesíteni az akaratunkat - akár azt akarjuk elérni, hogy a vevők tőlünk vásároljanak, a beszállítóink jó áron kínálják a portékájukat, a beosztottjaink önállóbban dolgozzanak, vagy hogy a házastársunk vacsorával várjon haza. Ahelyett, hogy a megszokott taktikáinkat alkalmaznánk, amelyek vagy működnek (vagy sem), fordítsuk inkább a javunkra a pszichológia és az agykutatás eredményeit, és ösztönözzünk másokat arra, hogy megtegyék - sőt meg akarják tenni - azt, amit szeretnénk._x000D_
Ebben a könyvben megismerkedhetünk az embereket motiváló hét hajtóerővel, az ezekkel kapcsolatos kutatásokkal és a kiaknázásukra alkalmas konkrét stratégiákkal. _x000D_
Susan Weinschenk PhD-fokozattal rendelkezik viselkedéspszichológiából. Harmincöt éves pályafutása során üzleti szituációkban alkalmazta az emberi viselkedés pszichológiai kutatásának eredményeit. Számos könyv szerzője, világszerte népszerű előadó, a Fortune magazin 1000-es listáján szereplő vállalatok, oktatási intézmények, kormányszervezetek és non-profit szervezetek tanácsadója.
Susan M. Weinschenk